Kako market place-ovi menjaju navike potrošača i zašto su dobri?

Kada sam pre par godina imao priliku da posetim Moskvu i da vidim iz prve ruke u kom pravcu idu razvijena tržišta, iznenadio sam se koliko popularni market places uzimaju primat u gotovo svim sferama. Za one malo neupućenije, market place je: A marketplace is a platform where vendors can come together to sell their products or services to ...

Ne postoji interna i eksterna, postoji samo komunikacija

Komunikaciju bi trebalo lako objasniti. U nekom trenutku je to neko krenuo da komplikuje, kao i mnoge druge stvari. Ta kompleksnost je dovela do toga da se poslednjih par godina dosta upotrebljava termin : INTERNA KOMUNIKACIJA Ako kucate na google-u izaći će vam definicija na sajtu smarp.com: Building an effective internal communication strategy is a great way to make your workplace ...

2021 – Slaganje rasutih kockica iz 2020

Jedna od najtežih godina se konačno završila. Razlozi zašto je ova godina bila toliko teška je izlišno i spominjati. Naravno u svemu se može naći i nešto dobro. Ova godina je donela ubrzani rast ne samo ecommerce poslovanja nego i kompletne industrije koja se odnosi na logistiku. Ukoliko se pogleda  prethodnih 12 meseci za term order ...

Podaci – sve na jednom mestu, utopija ili ne

Prošlo je više od 12 godina kako se bavim poslom kojim volim. Brojeve nikad nisam preterano voleo i iskreno matematika mi nije išla baš najbolje. Početak je bio lak, jer nije bilo toliko podataka i brojki koje si morao da pratiš ali danas, posle 12 godina, situacija se drastično promenila. Jedan čovek je jednom pametno rekao: „Dajte čoveku što više ...

Radio, ne radio, svira ti radio

Pre tačno 8 godina, sedimo kod klijenta na velikom sastanku. Planira se budžet za narednu godinu i na moje iznenađenje dobijam poziv da sedim sa drugim agencijama i da negde zajedno podelimo pogled kako bi naredna godina trebala da izgleda iz marketinškog ugla. Ne dešava se to često, obično to ide tako da, klijent zapravo kaže ...

Šta se desi kada se za kratko vreme prijavite na više od 100 newsletter-a?

Pre nešto više od godinu dana prijavio sam se u kratkom vremenskom periodu na vise od 100 različitih newsletter-a. Razlog za to je ponajviše bio da pogledam kako druge kompanije rade CRM tj kako tretiraju kupce u različitim fazama životnog ciklusa. Nakon već pomenutih godinu dana mogu da izdvojim nekoliko najbitnijih stvari koje sam primetio. Pokušao ...

Dobre i one ne tako dobre investicije u gedžete

Namerno sam rekao u naslovu ovog teksta investicije, a ne troškovi, jer lično smatram da ulaganje u gedžete pre svega treba da se shvati kao investicija i olakšavanje svakodnevnih poslovnih procesa, i generalno života. Prethodna, 2018. godina je bila aktivna po ovom pitanju i probaću da izdvojim sve najvažnije stvari. Uzmite u obzir da je ...

Kakve veze brak ima sa digitalnom transformacijom?

Koliko sam samo puta čuo reč digitalna transformacija u 2018 godini. Zanimljivo mi je i to kako sam o tome više slušao zapravo sam sve manje razumeo šta te dve reči znače. Često u takvim situacijama pokušavam da stvari koje ne razumem prevedem na teritoriju koja mi je poznata, ako naravno ima prostora. Zanimljivo kako čoveku ...

Transparentnost u poslu kome se bavimo

Transparentnost je jako teška reč, posebno u Srbiji. Šta uopŠte znaČi biti transparentan. Iskreno pojma nemam, ne znam ni šta bih rekao svojoj deci, osim da bi naveliko sr**. Ono što sigurno mogu da kažem, ukoliko postoje dve strane u poslu, potrebno je da obe strane budu transparentne (da li sam ovu reč sada uopšte dobro ...