Za industriju koja je iznedrila toliko dobrih kampanja, aktivacija, postova, pivo kod nas se nije pokazalo bar u poslednjih par godina inventivno na način da bi vam nešto zapalo za oko.
Danas se dosta toga promenilo, Jelen je pomerio granicu i drago mi je zbog toga. Lično nisam vezan za ovaj brend ali sada isključivo pričam sa profesionalne strane.
Post o kome pišem i koji je već danas izazvao dovoljan buzz se nalazi na sledećem linku:
Zašto je toliko poseban, jer je toliko jednostavan da je poruka toliko snažna da ne postoji dilema šta je pisac hteo da kaže.
Za potrošača sve je plain i simple ali ono što nas marketare i ljude koji se bave ovim poslom ne treba da zavarava, da je ovo sve ali ne mali posao, a objasniću i zašto je to tako:
- Neko je morao da uradi ozbiljno istraživanje na temu invaliditeta u Srbiju kako bi uopšte došao na ovu ideju
- Pogodjen je pravi momenat
- Osnovni koncept i kreativna ideja su uvezani sa ambalažom proizvoda, preciznije sa prepoznatljivim jelenom koji godinama skače preko planina, pije vodu, svašta radi ali prvi put dobija pun smisao
- Ideja je toliko dobra i verovatno interno odlično prodata da je odlučeno da se umeša i sama proizvodnja jer lepljenje etiketa na svakoj 10-toj boci uopšte nije lak zahvat. Samo cu vam reći da su mnoge sjajne ideje propale u Srbiji jer su se direktno mešale sa proizvodnjom odredjenog proizvoda
- Copywriting ili kako ga već ljudi krste u ovom našem digitalnom svetu je pokidao i pogadja pravo u centar, doživeo sam da danas vidim ljude koji šeruju post sa brend stranice a to nikad ranije nisu radili.
Finalni proizvod jeste prost ali iza njega stoji veliki rad, interni buy in u kompaniji, peglanje sa agencijom, brand manager/om, proizvodnjom, itd.
Na kraju dobiješ LESS and LESS is MORE.
Leave a Reply