Nikad nisam bio neki pobornik loyalty programa ali je to mišljenje formirano ranije dok se sve zasnivalo na papiru, olovci i pečatima.
Pečatiranje papira prilikom svake kupovine mi se nije činila kao neka sjajna ideja. Obično mi se dešavalo da papir izgubim, uništim a povrh svega toga bio sam limitiran kako mogu da koristim sve te pečate koje sam skupio. Sa druge strane kompanije nije imala pravi uvid ko su njeni potrošači i na koji način koriste benefite jednog loyalty programa.
Tehnologija je toliko otišla daleko da je bukvalno zahvatila sve. Osim novih stvari koje je tehnologija donela, stare stvari sad mogo bolje izgledaju, kao recimo loyalty programi. Sada umesto glupih papira i pečata imate personalizovane kartice koje se čitaju dodirom na ekran terminala. Korisnik nije ograničen kako će koristiti poene a kompanije dobijaju najvredniju informaciju, ko su potrosači i kako se ponašaju. Često se za takvu informaciju daju velike pare kako bi definisali i uradili istraživanje. Jednom kad imate podatak putem CRM/a mozete praviti različite varijacije i od dosadne kompanije koja nudi sve i svakome mozete postati kompanije koja precizno cilja i targetira kako potencijalne tako i nove korisnike.
Nesto više detalja mozete procitati na sledecem linku, tekst by Srdjan Košutić i moja malenkost:
Leave a Reply