2+2=5, tokom fakulteta vam stalno ovo ubacuju u glavu. Sinergija, timski rad, saradnja, mnogo više možete postići u timu, itd. Teorija kaže jedno a ovog praksa bi trebalo da kaže isto. Pre neki dan me neko pita, da li znaš neku uspešnu saradnju neka dva brenda. Trebalo mi je vremena da se setim odgovora. Naravno kao i većini ljudi na pamet vam padnu one akcije sportskih klubova sa telekomunikacionim kompanijama o čijim rezultatim možete čuti samo u Utisku nedeljeJ
Gledajući Instagram naletim na prijatno iznenađenje. ManualCo i Dechko Tzar započinju saradnju na proizvodnji novčanika. Većina ljudi bi rekla pa šta ali ova saradnja mi se čini toliko genijalna i ima apsolutnu win-win situaciju koju svi toliko potenciraju a na kraju se završi da jedna strana profitira ili nijedna.
Objasniću, ManualCo ima odlične proizvode, dobru kožu, zapravo sve što vam treba za jedan dobar novčanik ali im je falilo uvek nešto da dopru do neke malo mlađe publike pre svega zbog jednoličnog dizajna i izostanka kreacije. Sa druge strane kada sam poceo da nosim majice Dechko Tzar ljudi su prvo govorili, kakve su ti to budalaste majice a nedugo zatim su i sami počeli da ih kupuju. E sad, Braća burazeru (idejni tvorci pomenutih majica) nemaju proizvodnju koja može izneti stancovanje kvalitetnih novčanika ali mogu da daju final touch na već odlicno urađene ManualCo novčanike i kao rezultat dobijate ovo, novčanik koji ima smisao, a sa druge strane kvalitet izrade se ne dovodi u pitanje:
Kada vas uče nekim stvarim najbolje da uvek potražite primer. Zašto, jer dva i dva nisu iste stvari, potrebno je da druga strana da nešto što ova prva nema, da se dopunjuju a da to sve funkcioniše i imate broj 5. U svakoj drugoj situaciji dobijate prosečnu situaciju, 4 a često i manju brojku.
Leave a Reply